sobota, 15 marca 2014

Zdarzało się, że Adolf miał rację.

Kończymy pierwszy semestr zajęć w IBL PAN. W moje głowie jakby czyściej, klarowniej, jaśniej. 

"Look to the light. Follow the light. Learn from the light."

Chciałbym zadbać o wszystkich homofobów, ortodoksyjnych działaczy religijnych, silnych, prawdziwych, polskich mężczyzn i dać im trochę pożywienia, rozpocząć rzetelny tucz. Pamiętajcie! Jeszcze Polska nie zniknęła, kiedy Wy żyjecie!
Powołujecie się na Boga, Pismo Święte, kanony, trendy, zwyczaje, konieczność ochrony rodziny. Pielęgnujecie patriarchalny model najmniejszej komórki.
Proszę bardzo, jednak bardzo proszę, by czynić to u siebie a nie u mnie. 

Mnie nie interesuje prawo, mnie interesuje sprawiedliwość".
A mnie, Piotra M., nie interesuje prawo człowieka do jakichkolwiek profitów wynikających z różnicy płci. Mnie interesuje sprawiedliwość.
Sprawiedliwość w szkole, w pracy, w domu, wszędzie!

Dwa konta, dwa odkurzacze, dwa żelazka, dwie równe osoby, jedna macica, jeden penis, jeden związek, wspólne dziecko. 
Rodziców wspólne dziecko a związek Partnerski.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz